معجون کنجد و شیره خرما برای تقویت حافظه


: 5043

اگر هنگام درس خواندن و مطالعه ی کتاب، احساس خستگی فکری کردید ، کافی است یک مشت کنجد بوداده را در دهان بریزید تا خستگی تان برطرف شده و دوباره با قدرت تمام، به سراغِ مطالعه بروید....

اگر هنگام درس خواندن و مطالعه ی کتاب، احساس خستگی فکری کردید ، کافی است یک مشت کنجد بوداده را در دهان بریزید تا خستگی تان برطرف شده و دوباره با قدرت تمام، به سراغِ مطالعه بروید. ضمن اینکه آن اکسیر معجزه گری که اکثر دانشجوها و دانش آموزان در شب های امتحان، به دنبال آن هستند تا بتوانند چند ساعتی، بیشتر درس بخوانند، همین است!

خواص کنجد:

دانه کنجد دارای مواد معدنی بسیاری مانند مس، منیزیم، کلسیم، آلومینوم، کرم، کلرورسدیم، سیلیس، آهن، فسفر، نیکل و ماده پروتئینی مهم لیزین، هورمون نباتی (لیستسن)، چربی و۶۰ درصد روغن می باشد.

این گیاه خستگی فکری را کاهش داده و بهترین غذا برای افرادی است که باید کارهای فکری مانند طراحی و درس خواندن انجام دهند. لیستین موجود در کنجد یک نوع چربی حاوی فسفر است که نه تنها یکی از ضروری ترین مواد مورد نیاز اعصاب است بلکه مغز و غدد بدن نیز نیاز زیادی به آن دارند حتی تقویت حافظه انسان نیز نیاز زیادی به این ماده دارد. ۲۸ درصد مغز را لیستین تشکیل میدهد و مغز انسان بیش از سایر حیوانات از این ماده تشکیل شده است لذا راز موفقیت و پیشرفتها مرهون همین لیستین است..

 

میزان مصرف کنجد

میزان آن برای هر نفر پانزده گرم است و در استفاده از آن نباید زیاده روی کرد زیرا باعث یبوست و نفخ می‌شود.

 

شیره خرما

شیره‌ خرما جزو مواد غذایی انرژی زا بوده و برای مواقعی که بدن به انرژی بیشتری نیاز دارد، بهترین غذا محسوب می‌گردند. از جمله این شیره‌ها، شیره خرما می‌باشد. شیره‌ی خرما همان خواص خرما را دارد. حاوی فسفر و آهن است که مصرف آن در وعده‌ی صبحانه باعث فعال شدن سلول‌های عصبی و در ضمن مانع ایجاد کم خونی در افراد می‌شود. 

معجون کنجد و شیره خرما مناسب برای دانش اموزانی که میخواهند از بالاترین سطح انرژی و بهره هوشی خود استفاده کنن بسیار توصیه میشود.

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز-شهرک صنعتی بزرگ شیراز-خیابان گسترش- خیابان418

مدیر فروش:     2951 000 0917

همراه :           63 29 000 0917

تلفن :             37730321-071

ایمیل:      info@shahradco.com