خرید حلوا ارده در شیراز


: 1068

حلوا ارده نوع خاص ارده اردکان یا بروجرد غذایی بسیار مقوی است که مصرف آن بیشتر به صورت صبحانه‌ است و مواد تشکیل دهنده آن عبارت‌اند از: ارده، شکر، تخم‌مرغ، هل و چوبک. در ساخت حلوا ارده از کنجد بریان سابیده که به آن ارده گفته می‌شود و به صورت مایع می‌باشد استفاده می‌شود. در قدیم که شکر نبوده از شیره خرما یا انگور و یا عسل استفاده می شده است.

 

حلوا ارده در شیراز

حلوا شکری در شیراز یا حلوا ارده شکری در شیراز یکی از میان وعده ها و یا بهترین صبحانه و عصرانه ها می باشد که از مقوی ترین ها می باشد و تاریخچه آن به زمان صفویه بر می گردد در آن زمان شاه عباس به دنبال جیره غذایی کم حجم و مقوی بود که نیازی دیگر به گرم کردن نداشته باشد و به دستور وی شیخ بهایی از شیرینی پزان آن زمان استفاده کرده در گذشته از شیره کشمش برای تهیه حلوا ارده استفاده می شده و به همین دلیل به این اسم مشهور شده ولی امروزه چون از شیره کشمش استفاده نمی شود و شکر جایگزین آن شده است به آن حلوا شکری در شیراز می گویند. این حلوا شکری در شیراز برای افطار و ماه رمضان نیز بسیار گزینه مناسبی است و از خواصی خوبی نیز برخوردار است و برای سرد مزاج ها بسیار مناسب است زیرا طبع گرمی دارد و برای رژیم غذایی لاغری بسیار مناسب است همچنین برای افرادی که دارای کم خونی و کمبود آهن هستند نیز بسیار مناسب است.

 

حلوا ارده در شیراز

حلوا ارده در شیراز نوع خاص ارده اردکان یا بروجرد غذایی بسیار مقوی است که مصرف آن بیشتر به صورت صبحانه‌ است و مواد تشکیل دهنده آن عبارت‌اند از: ارده، شکر، تخم‌مرغ، هل و چوبک. در ساخت حلوا ارده از کنجد بریان سابیده که به آن ارده گفته می‌شود و به صورت مایع می‌باشد استفاده می‌شود. در قدیم که شکر نبوده از شیره خرما یا انگور و یا عسل استفاده می شده است.

 

حلوا شکری در شیراز


ارزش غذایی حلوا ارده در شیراز

به دلیل اینکه حلوا ارده از کنجد تشکیل شده است حاوی مواد و ویتامینهای موجود در کنجد، پروتئین‏، ویتامین های گروه B، ویتامین A و D، لسیتین و حاوی اسیدهای پرچرب غیر اشباع و اشباع نظیر اسید اولئیک است.

طبع حلوا ارده در شیراز

حلوا شکری در شیراز از نظر طبیعت گرم وتر است و برای سرد مزاجان مفید می باشد.

 

کاهش وزن با حلوا ارده در شیراز 

حلوا شکری در شیراز  را به رژیم‌های کاهش وزن سردمزاجان می افزایند، زیرا دیر هضم و سنگین است و اشتها را از بین می برد و میل به غذا را به تاخیر می اندازد.

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز-شهرک صنعتی بزرگ شیراز-خیابان گسترش- خیابان418

مدیر فروش:     2951 000 0917

همراه :           63 29 000 0917

تلفن :             37730321-071

ایمیل:      info@shahradco.com