خواص ارده کنجد برای معده


: 3209

ارده ، نوعی عصاره ی طبیعی محسوب می گردد که از دانه های مغذی کنجد تهیه شده است. مصرف این عصاره ی معجزه انگیز به عنوان نوعی غذای کامل محسوب شده و فرد را در مدت زمان طولانی سیر نگه دارد. از آنجایی که ارده از دانه ی روغنی کنجد تولید می گردد، از خواص مشترکی با آن برخوردار است و در عملکرد های متنوع بدن، تاثیرات بسزایی دارد. این عصاره ی کنجدی برای درمان برخی از بیماری ها، میتواند تاثیر بسزایی داشته باشد که تسکین دادن سوزش معده، یکی از تاثیرات مثبت آن است.

 

ارده

ارده نوعی ماده غذایی است که از کوبیده شدن کنجد، حاصل می شود معمولا ارده را به عنوان یک غذای کامل برای وعده صبحانه میل می‌کنند.

ارده، ماده غذایی صد در صد خالص و طبیعی بوده و ازهرگونه مواد شیمیایی و افزودنی به دور است. تنها ماده اصلی بکار رفته در ارده، دانه های کنجد است به این صورت که کنجد نرم را کوبیده و بدون آنکه روغنش را جدا کرده باشند، از آن شیره‌ای بنام ارده تولید می‌شود.
ارده در صنایع غذایی به عنوان غذایی کامل و غنی از خاصیت غذایی سودمند، شناخته شده است اغلب افراد با حلوا ارده به خوبی آشنا هستند اما معمولا اطلاعات کافی درباره ی ارده و خواص کنجد ندارند.

همانطور که از پیش گفته شد، ارده از کنجد حاصل شده و بایستی در ابتدا به خواص کنجد اشاره‌ای مختصر داشته باشیم:

کنجد در مناطقی از ایران مانند خوزستان، بلوچستان، اصفهان و یزد به بار می آید. کنجد دارای خواص بسیار متنوع و سودمندی است که یک به یک به شرح ویژگی‌های آن می‌پردازیم.
ارده به دو روش می تواند مصرف شود: یک روش به این صورت است که ارده را به تنهایی و به صورت خالص مصرف کنید بدون هیچ گونه افزودنی و اما روش دیگر این است که ارده را همراه با شیرین کننده ای مانند عسل؛ شیره انگور و .... مصرف کنید. معمولا ارده به دلیل طعم خاص و بدون مزه ای که دارد، به روش دوم مصرف میشود.

 

خواص شگفت انگیز ارده:

به طور کلی، وجود املاح مفیدی همچون منیزیم، آهن، کلسیم و انواع ویتامین های موجود در ارده کنجدی، موجب مفید واقع شدن آن برای بهبود و تسکین برخی از اختلالات بدن همچون سوزش معده یا رفلاکس شده است. همچنین لازم است بدانید ارده کنجدی برای درمان برخی از بیماری ها مفید می باشد که در قسمت پائین، به برخی از آن ها می پردازیم:(جهت خرید آنلاین ارده کلیک کنید)

 

  •  کنترل و تقویت اعصاب
  •  درمان چاقی مفرط
  •  بهبود و کاهش روند انواع سرطان ها
  •  پیشگیری و درمان کم خونی
  •  حفظ سلامت پوست و مو


رفع سوزش معده با ارده کنجدی

جالب است بدانید از آنجایی که ارده کنجدی برای بازسازی و تقویت سلول های بدن موثر واقع شده است ، برای رفع اختلالاتی همچون اختلالات معده ای مفید می باشد. همچنین لازم به ذکر است با مصرف ارده کنجدی، عمل هضم و دفع توسط معده، سهولت می یابد که همین امر نقش موثری در درمان و پیشگیری از ایجاد اختلالاتی همچون سوزش یا رفلاکس دارد. بهتر است قبل از صرف وعده های غذایی خود، یک قاشق غذا خوری از ارده کنجدی را میل نمائید تا موجب تقویت عملکرد معده شده و از شکل گیری انواع اختلالات در آن جلوگیری نماید.

 

درمان رفلکس معده با ارده

یکی از شایع‌ترین بیماری‌های گوارشی در جامعه ایرانی بیماری رفلکس معده یا بازگشت اسید معده است. این بیماری به دلایل متعدد بسیاری از افراد را گرفتار می‌کند. استفاده مداوم و منظم از روغن ارده کنجد می‌تواند در کنترل و درمان این بیماری موثر باشد.

 

کلام آخر

بهتر است افرادی که از ناراحتی معده برخوردار هستند، از ارده کنجدی به عنوان وعده ی صبحانه ی خود میل نمایند تا از بیماری های معده ای و اختلالات در عملکرد های آن در امان بمانند. پیشنهاد ما به شما برای برخورداری از ارده کنجدی اصل و مرغوب به منظور برخورداری از خواص معجزه انگیز آن، استفاده از خرید اینترنتی وبسایت ترنگ می باشد. هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی تسکین سوزش معده با ارده کنجدی ، در اختیار شما کاربران عزیز بود. امیدواریم که با مطالعه ی آن ها اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد توجه شما دوستان عزیز واقع شده باشد. خواهشمندیم پیشنهادات خود را به منظور ارائه خدمات بهتر با کیفیت بالاتر از وبسایت ترنگ، در اختیار ما قرار دهید.

 

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز-شهرک صنعتی بزرگ شیراز-خیابان گسترش- خیابان418

مدیر فروش:     2951 000 0917

همراه :           63 29 000 0917

تلفن :             37730321-071

ایمیل:      info@shahradco.com