خواص حلوا شکری که از آن بی خبر هستید


: 1414

خواص بی نظیر حلوا شکری در تامین انرژی روزانه و همچنین در موارد دیگر سبب شده تا این فرآورده از دیر باز در سفره های ایرانیان نقش بسزایی داشته باشد

 درمان و بهبود یبوست با حلوا شکری:

ساختار چرب دانه‌های کنجد باعث مرطوب کردن روده و بهبود یبوست می‌شود . دانه‌های کنجد را می‌توانید به هر صورتی مانند : پاشیدن روی سالاد ، حلوا شکری و نان کنجدی میتوانید مصرف کنید


 درمان بیماری عفونتی با حلوا شکری:


حلوا شکری به دلیل اینکه سرشار از اسیدهای چرب اشباع نشده ی امگا هستند، نقش موثری در زمینه ی پیشگیری از بیماری های عفونتی همچون آنفولانزا، سرماخوردگی و... دارند. جالب است بدانید افرادی که از بی حالی وکسالت ناشی از بیماری های سرماخوردگی و آنفولانزا برخوردار هستند، میتوانند با مصرف این دو ماده مغذی انرژی لازم بدن خود را باز گردانند.


 بهبود و کنترل بیماری دیابت با حلوا شکری:


لازم است بدانید وجود ارده کنجدی در ماده های مغذی حلواشکری موجب شده است که برای پیشگیری از بیماری دیابت و کنترل آن در بدن نقش موثری را ایفا نمایند؛ زیرا ارده کنجدی سرشار از فیبر است و این نوع ماده معدنی، تاثیر بسزایی در این زمینه ایفا می کند. حلوا شکری حاوی املاح زیادی می باشند که برخی از آن ها میتوانند به عنوان نوعی مکمل در زمینه ی کاهش قند خون نقش مفیدی را ایفا نمایند. البته لازم به ذکر است افراد مبتلا به بیماری دیابت، لازم است از حلواشکری ارگانیک و طبیعی که فاقد شیرین کننده های صنعتی هستند، مصرف نمایند. همچنین الزامیست برای مصرف این دو ماده مغذی، با پزشک مربوطه خود مشورت نمایند.


 مکمل رشد و حفاظت مو با حلوا شکری:


امگاهای موجود در حلواشکری، موجب شده است برای حفظ سلامت مو و افزایش رشد آن موثر واقع شوند. همچنین با مصرف حلوا شکری و حلوا ارده، موها از املاح موجود هریک از این ماده های مقوی تغذیه کرده و ریزش ان ها که ناشی از کمبود مواد معدنی است کاهش می یابد.


 بهبود و درمان اختلالات کبدی و کلیوی با حلوا شکری:


کسانی که مبتلا به اختلالات کبدی و کلیوی هستند، میتوانند با مصرف حلواشکری موجب بهبود و درمان آن ها شوند. همچنین در صورتی که به میزان متعادل از این دو ماده مغذی مصرف شود، میتواند برای افرادی که مبتلا به کبد چرب هستند، مفید واقع شود.

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز-شهرک صنعتی بزرگ شیراز-خیابان گسترش- خیابان418

مدیر فروش:     2951 000 0917

همراه :           63 29 000 0917

تلفن :             37730321-071

ایمیل:      info@shahradco.com