شیره انگور شهراد  

   

بسته بندی : 350 گرمی

کاملا ارگانیک و طبیعی

 

خواص شیره انگور:

شیره انگور مهمترین فرآورده‌ی انگور است که از آب انگور به دست می‌آید و بسیار مفید و پرخاصیت است. شیره انگور کالری بیشتری نسبت به انگور دارد و مصرف میزان کمی از آن باعث تأمین انرژی موردنیاز بدن می‌شود. این شیره دارای ویتامین‌های A، B، C و املاحی چون آهن، منیزیم، فسفر و کلسیم است. شیره انگور یا دوشاب، دارای طبع گرم و تر است و از خواص آن می‌توان به درمان کم‌خونی، پیشگیری از سرطان، بالا بردن سیستم ایمنی بدن، تقویت حافظه و جلوگیری از حمله قلبی اشاره کرد.

شیره انگور به دلیل دارا بودن منیزیم در ترکیب خود، حجم کلسیم موجود در رگ‌های عصبی و خونی را متعادل می‌کند و باعث آرامش اعصاب می‌شود و به همین علت برای افرادی که افسردگی دارند باعث بهبود خلق و افزایش نشاط شده و انرژی آن‌ها را افزایش می‌دهد.

یکی از بهترین زمان‌های استفاده از شیره انگور فصل زمستان است. بدن انسان براثر سرما، به‌خصوص در فصل زمستان، دچار ضعف می‌شود و به دلیل خواص مفیدی که این شیره گیاهی در درمان و تسکین بیماری‌های فصول سرد دارد، مصرف آن در این زمان از اهمیت بالاتری برخوردار است. یکی دیگر از خواص این ماده خوراکی اثر نرم‌کنندگی و ضدالتهابی در ناحیه حلق است. به همین علت کسانی که در این فصول دچار التهاب حلق می‌شوند می‌توانند از قرقره مخلوط شیره انگور و آب برای درمان سرفه استفاده کنند. ولی به‌طورکلی در تمام طول سال می‌توان این شیره مقوی را مصرف کرد.

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز-شهرک صنعتی بزرگ شیراز-خیابان گسترش- خیابان418

مدیر فروش:     2951 000 0917

همراه :           63 29 000 0917

تلفن :             37730321-071

ایمیل:      info@shahradco.com