آرتروز و فشار خون بالا را با ارده و کنجد سفید درمان کنید


: 5041

مصرف ارده سفید می‌تواند تا میزان قابل توجهی، فشار خون بالا را کاهش و متعادل سازد....

خواص کنجد سفید

کنجد سفید به سادگی در ایران و کشورهای غربی و شرقی کشت می‌شود و کاربرد بسیاری در تهیه غذا و دارو دارد. اکنون زمان آن است که با خواص کنجد سفید بیشتر آشنا شوید تا موارد استفاده از آن و نقش کنجد سفید در زندگی و سلامت را بیشتر و بهتر بدانید.

دانه کنجد سفید ارزش غذایی بسیار بالایی دارد. در واقع تنها ۱۰۰ گرم کنجد سفید شامل ۵۷۳ کیلو کالری است که این مقدار دارای چربی مفید، انواع ویتامین‌ها، تیامین، نیاسین، فسفر، آهن، فیبر، کلسیم، منیزیم، منگنز، مس و… است که به درمان بسیاری از بیماری‌ها کمک شایانی می‌کند.

خواص ارده و کنجد سفید در طب سنتی

 

این روزها اگرچه داروهای شیمیایی در دنیا نقش مهمی را در درمان بیماری‌ها ایفا می‌کنند، اما به نظر می‌رسد هر چه علم پیشرفت می‌کنند، طب سنتی، موفقیت بیشتری به دست می‌آورد و افراد بیشتری دوباره به طب سنتی روی می‌آورند. 

 

۱. ارده و کنجد سفید برای فشار خون

فشارخون یکی از مشکلات رایج میان خانم‌ها و آقایان در تمام سنین است. این روزها دانشمندان به این نتیجه رسیده‌اند که مصرف کنجد سفید یا ارده سفید می‌تواند تا میزان قابل توجهی، فشار خون بالا را کاهش و متعادل سازد. ارده سفید به میزان قابل توجهی منیزیم دارد که منیزیم به کاهش فشار خون کمک می‌کند. در حقیقت مواد معدنی و ویتامین‌های موجود در ارده و کنجد سفید می‌تواند باعث تقویت سیستم ایمنی شود.

علاوه بر این،ارده سفید شامل ویتامین E (ای) و ترکیبات آنتی‌اکسیدان است که به بهبود فعالیت و عملکرد عروق، قلب و فشار خون بالا کمک بسزایی می‌کند. در صورتی که فشار خون بالایی دارید، می‌توانید روزانه مقداری ارده سفید مصرف کنید تا شاهد ایجاد تعادل در فشار خونتان باشید.

۲. ارده سفید برای درمان آرتروز و درد استخوان

ارده سفید حاوی مقدار زیادی ترکیبات آنتی‌اکسیدان و کلسیم است که خطرات ابتلا به آرتروز و مشکلات استخوان را به صورت قابل توجهی کاهش می‌دهد. در واقع ۳۰ گرم از ارده سفید حاوی مقادیر زیادی از کلسیم، منیزیم، منگنز و زینک است که تمام این موارد به سلامت استخوان‌ها کمک بسیاری می‌کند.

بر طبق تحقیقات، مصرف ۵ قاشق یا ۳۰ گرم از کنجد سفید، باعث کاهش ۶۳ درصدی از ابتلای آرتروز و مشکلات مربوط به استخوان در دوران جوانی و پیری می‌شود. ناگفته نماند که ورزش و سبک زندگی سالم نیز تأثیر بسزایی خواهد داشت.

لازم به ذکر است ارده سفید از کنجد سفید آسیاب شده میباشد که تمامی خواص کنجد سفید را دارا میباشد.

 

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز-شهرک صنعتی بزرگ شیراز-خیابان گسترش- خیابان418

مدیر فروش:     2951 000 0917

همراه :           63 29 000 0917

تلفن :             37730321-071

ایمیل:      info@shahradco.com